http://quizizz.com/join?gc=14391968
Урок №1
Що і як вивчає курс «Географія: регіони і країни». Регіони світу (за класифікацією ООН). Глобалізація. Джерела знань про регіони та країни світу.
Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- Поясніть різницю між поняттями “материк” (континент) та “частина світу”.
- Покажіть їх на карті.
Засвоєння та осмислення нового матеріалу
Завдання №1
Ознайомитись з підручником С.Г Кобернік, Коваленко Р.Р
Завдання №2
Опрацюйте ст. 4 та з’ясуйте, що є об’єктом вивчення «Географія: регіони і країни»?
Завдання №3
Запишіть визначення в зошит ст. 5, або
Географічне країнознавство – це ↓
Завдання №4
Користуючись підручником ст. 4 та мал. 1 складіть ОІС “макрорегіони та субрегіони світу”.
Завдання №5
Виконайте завдання на ст. 4.
Перевіримо завдання №4, 5
Завдання №6
Опрацюйте схему та поясніть чому ці країни відносять до двох частин світу?
Завдання №7
Об’єднайтесь в групи. За допомогою різних Інтернет – ресурсів з’ясуйте, та оформіть у вигляді ОІС, малюнка, таблиці “Джерела знань про регіони та країни світу”. Виберіть спікера, який представить вашу роботу на клас.
Завдання №8
Пригадайте з 9 кл., що теке ГЛОБАЛІЗАЦІЯ; ТНК?
Приведіть власні приклади позитивних та негативних наслідків глобалізації в світі.
Д/З
Опрацювати §1
Вміти показувати регіони світу за геосхемою ООН