Урок №2 Сучасна політична карта світу. Головні об’єкти політичної карти.
Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
1. Один представник з групи біля карти, який повинен показати регіони світу, що будуть названі представниками інших груп.
2. Географічний диктант “Регіони світу”.
Засвоєння та осмислення нового матеріалу
Завдання №1 (географічний турнір)
Завдання для класу: опрацювати § 2, підготувати запитання для іншої групи та вміти опонувати відповідь суперника та оцінити її від 1 до 3 балів.
Ключові слова:
- акваторія, державна територія, міжнародний режим, змішаний режим, країни (види країн), території (види територій), держави, державний кордон, квазідержави, залежні території.
Запитання задають по черзі (група яка задає запитання оцінює групу суперника від 1 – 3 балів). Оцінки виставляються учасником групи в залежності від набраних балів.
Д/З
Опрацювати § 2
Виконати робочий аркуш
Вступ до курсу «Географія: регіони і країни».