Формувальне оцінювання: новомодний тренд чи потреба?
На сьогоднішній день шукаю відповідь на це питання………………….
4. Самостійна робота
Розробка плану уроку на основі технології формувального оцінювання (географія 10 клас).
3. Самостійна робота “Розробка матеріалів скаффолдингу”.
Географія 10 клас
Тема: “Сучасна політична карта Африки”.
Процедура:
Вчитель визначає трьох спікерів (учні з високим рівнем знань). Учні класу приєднуються до спікерів за бажанням, таким чином створюються три групи. Спікери розподіляють ролі в групі, щодо створення ментальної карти . На виконання роботи відводиться 15 хв. Кожна група обирає окремо спікера, який буде презентувати роботу групи. Робота оцінюється за допомогою взаємооцінювання за критеріями в чек – листі:
І група оцінює ІІ – гу;
ІІ група оцінює ІІІ – тю;
ІІІ група оцінює – І – шу.
На захист відводиться до 5 хв. Це лише частина уроку тому в чек – листі максимальний бал лише 9,5.
Чек – лист оцінювання
2. Самостійна робота “Розробка вправ на забезпечення зворотного зв’язку“.
Опрацювавши матеріали посібника І. С. Фішмана і Г. Б. Голуба «Формувальна оцінка навчальних результатів учнів». Я зрозуміла, що саме цієї інформації мені не вистачало. Ця книга стане моєю настільною книгою. В змішаному навчанні я вже створювала робочі аркуші і розумію, який це трудоємкий процес ….
Я обов’язково спробую робити листи зворотного зв’язку. В цьому матеріалі мені сподобалися листи зворотного зв’язку О. Г. Гузенко з хімії, який складається з двох блоків “А” та “Б”, а також приклад А. К. Туркина з фізики.
Вправи на забезпечення зворотного зв’язку на уроках географії.
1) для всіх класів застосовую флешкартки
Дидактичні флешкартки за допомогою Quizlet – онлан сервіс, за допомогою якого можна створити флешкартки для очного чи дистанційного навчання.
Має режими:
- тренування нових знань;
- закріплення;
- перевірку знань.
2) для всіх класів застосовую вікторини Quzizz
3) Learningapps – дійсно універсальний інструмент для зворотного зв’язку
4) для учнів середніх класів вікторини Wordwall
1. Практична робота “Аналіз стратегій, технік та інструментів формувального оцінювання”.
Техніка – Спостереження формальне;
Інструменти – “Дошка задач, Kanban”; “Таблиця ЗНАЮ – ЦІКАВЛЮСЬ – ДІЗНАВСЯ”; “Вправа LearningApps”.
Урок географії в 10 класі з теми “Сучасна політична карта Африки”.
Учням пропонується опрацювати одне із питань уроку: “Райони збройних конфліктів, райони тероризму, за допомогою вище перерахованих інструментів. Кожне завдання оцінюється:
- робота з підручником – 0. 5 бала;
- виконання вправи – 0, 5 бала;
- заповнення таблиці – 1 бал.