Чек – лист до теми Азовське море:
Пригадайте геологічну історію утворення Чорного та Азовського морів,
1. Лекція – гонки код 9015 (Lecture Racing Student).
Команда обирає правильну відповідь на запитання учителя за його інструкцією, значення має і швидкість відповіді. Отриману кількість балів зафіксувати в чек – листі.
максимальний бал
2,5 бали (І місце)
1,5 бали (ІІ місце)
1 бал (ІІІ місце)
Завдання №2
Пригадайте характеристику моря за типовим планом
Пройдіть командою Вікторину ( 10 запитань – 0,25 бали)
- отримайте ще 2,5 бали
- Вікторина (Triventy)
Завдання №3 (практикум)
На столі стоять три посудини з розчином солі. В одному- вода схожа на воду Балтійського моря, в іншому – Азовського моря, ще в одній – затоки Сиваш.
- 7 хвилин надається групі, щоб розв’язати задачу в Google презентації (обчислити, яка кількість солі розчинено в 1 л розчину кожного моря), а також визначити практично в якій посудині розчин якого моря.
- Вибрати спікера для представлення результату.
Взаємооцінювання:
І група оцінює ІІ– гу.
ІІ група оцінює ІІІ – тю.
ІІІ група оцінює І – шу.
максимальний бал – 3 бали.
Завдання №4
- 3 хвилин кожен представник групи з власного мобільного пристрою повинен пройти завдання (карточки 12 термінів).
- потім потрібно обрати одного представника від групи, який зможе якомога швидше поєднати біля дошки термін та його визначення на час.
максимальний бал
1,5 бали (І місце)
1 бал (ІІ місце)
0,5 бала (ІІІ місце)
Завдання №5
Пригадати екологічні проблеми Азовського моря. Пояснити: “Чому Азовські курорти називають дитячими?”.
- Оформити за допомогою ментальної карти.
- Обрати спікера для представлення роботи.
І група
ІІ група
ІІІ група
Взаємооцінювання:
максимальний бал – 2, 5 бали.
6. Підрахуйте свій командний бал – виставте в щоденники.
7. Заповніть контрольний список для оцінювання внеску в групову роботу.