Підручник В. М. Бойко, І. Л. Дітчук, Т. А. Гринюк, І.М Харенко, І.В. Смаль
Урок №1 Об’єкт вивчення економічної географії. Економічна географія в системі наук. Значення знань з економічної географії.
Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Фронтальна бесіда
Пригадайте об’єкти вивчення географії 6, 7, 8 класів
Засвоєння та осмислення нового матеріалу
Завдання №1
За допомогою підручника ст. 5 відшукайте синоніми до терміну суспільна географія.
Завдання №2
На вибір:
- підручник ст. 4 – 5
- перегляд відео
з’ясуйте, що є об’єктом вивчення суспільної географії, запишіть в зошит.
Завдання №3
За допомогою діаграми Венна та ст. 6 підручника порівняйте природні ресурси та природні умови наведіть приклади.
Завдання №4
Робота в парі:
І учасник (ця) навчального процесу опрацьовує мал 2
ІІ учасник (ця) навчального процесу опрацьовує мал 3
Пояснити свій матеріал один одному з власними прикладами (пояснюють всі учасники команди, розподіл проводять самостійно).
Завдання №5
Користуючись підручником ст. 8 – 9 напишіть “ессе” та прикипіть google документ в classroom курсі “Географія 9? клас”, п’ять прикладів значення знань з економічної географії для молоді.
Закріплення
Фронтальна бесіда
ст. 9 (запитання і завдання).
Д/З
Опрацювати §1.
Закінчити завдання №5, виставити бали самооцінки google документі.
За бажанням: ст. 9 “Шукайте в Інтернеті”.