Підручник В. М. Бойко, І. Л. Дітчук, Т. А. Гринюк, І.М Харенко, І.В. Смаль

Урок №1 Об’єкт вивчення економічної географії. Економічна географія в системі наук. Значення знань з економічної географії.

Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Фронтальна бесіда

 Пригадайте об’єкти вивчення географії 6, 7, 8 класів

Засвоєння та осмислення нового матеріалу

Завдання №1

За допомогою підручника ст. 5 відшукайте синоніми  до терміну суспільна географія.

Завдання №2

На вибір:

  • підручник ст. 4 – 5
  • перегляд відео 

з’ясуйте, що є об’єктом вивчення суспільної географії, запишіть в зошит.

Завдання №3

За допомогою діаграми Венна та ст. 6 підручника порівняйте природні ресурси та природні умови наведіть приклади.

Завдання №4

Робота в парі:

І учасник (ця) навчального процесу опрацьовує мал 2

ІІ учасник (ця) навчального процесу опрацьовує мал 3

Пояснити свій матеріал один одному з власними прикладами (пояснюють всі учасники команди, розподіл проводять самостійно). 

Завдання №5

Користуючись підручником ст. 8 – 9 напишіть “ессе” та прикипіть google документ  в classroom курсі “Географія 9? клас”,  п’ять прикладів значення знань з економічної географії для молоді.

Закріплення

Фронтальна бесіда 

ст. 9 (запитання і завдання).

Д/З

Опрацювати §1.

Закінчити завдання №5, виставити бали самооцінки google документі.

За бажанням: ст. 9 “Шукайте в Інтернеті”.

Spread the love