Онлайн урок для учнів 7 класу за підручником В.Ю Пестушко Г.Ш. Уварова

Завдання яке виконується протягом уроку за бажанням(в кінці уроку окрема оцінка 11 – 12 балів, якщо складено за правилами: скласти сенкан на тему  – будь – яка назва метерика чи океана  (Африка……., Тихий………), закодувати (http://qrcoder.ru/) та виставити на дошку

Сделано на Padlet

 Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів

Завдання №1 (для учнів всього класу)

Розгадайте загадку

У чотирьох Бочках
Шість Китів засолено.

Р

Вивчення нового матеріалу:

Завдання №2

  • Поділіться в групах на пари та користуючись ст  4 – 5 мал 1.
  • 1 – й з пари з’ясовує що таке “материк” відшукує на карті всі материки, з’ясовує найбільший і найменший, складає в зошиті тестове завдання на відповідність між назвою метерика та його площею.
  • 2- й з пари з’ясовує що таке “океан” відшукує на карті всі океани, з’ясовує найбільший і найменший, складає в зошиті тестове завдання на відповідність між назвю океану та його площею.
  • В парі обміняйтесь та пререпровірьте тестові завдання один в одного. (цей тест буде в кінці уроку під час вікторини). 

Завдання №3 (хто перший + 1 бал до оцінки)

виберіть правильну відповідь:

1) материк, на якому живете: Євразія, Африка, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Австралія;

2) частину світу яка складається з двох материків: Європа, Азія, Африка, Америка, Австралія, Антарктида;

3) частини світу, що разом утворюють єдиний материк: Європа, Азія, Африка, Америка, Австралія, Антарктида;

4) частина світу, яка майже повністю розташована в Західній півкулі: Європа, Азія, Африка Америка, Австралія, Антарктида;

5) материки які повністю розташовані і Південній півкулі: Євразія, Африка, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Астралія.

Завдання №4

заповніть таблицу 

користуючись підручником ст 6- 7

Первинну географічну інформацію збирають за допомогою  

Вторину геограіфічну інформацію збирають за допомогою

 

Завдання №5

робота в групах – кожна група має аркуш паперу з запитанням, обміркуйте і зообразіть свою відповідь на цьому аркуші, виберіть представників ( які будуть презентувати дану роботу).

І група – Для чого вам потрібно вивчати географію материків та океанів?

ІІ група – Які джерела географічної інформації ви застосовували у своєму житті?

ІІІ група – Як ви розумієте вислів “Розумно впорядкована планета Земля”.

Закріплення

Вікторина Quizizz

“Материки та океани як об’єкт вивчення регіональної географії”.

Рефлекія

Д/З

§1 – опрацювати

за бажанням виставити сенкан на дошку padlet,  якщо не встигли до кінця уроку.

 

Spread the love