Урок №2 Сучасна політична карта світу. Головні об’єкти політичної карти.

Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

1. Один представник з групи біля карти, який повинен показати регіони світу, що будуть названі представниками інших груп. 

2. Георафічний диктант “Регіони   світу”.

Засвоєння та осмислення нового матеріалу

Завдання №1 (географічний турнір)

Завдання для класу: опрацювати § 2, підготувати запитання для іншої групи та вміти опонувати відповідь суперника та оцінити її від 1 до 3 балів.

Ключові слова:

  • акваторія, державна територія, міжнародний режим, змішаний режим, країни (види країн), території (види територій), держави, державний кордон, квазідержави, залежні території.

Запитання задають по черзі (група яка задає запитання оцінює групу суперника від 1 – 3 балів). Оцінки виставляються учасником групи в залежності від набраних балів.

Д/З

Опрацювати § 2

Виконати робочий аркуш

Вступ до курсу «Географія: регіони і країни». 

10 А 

10 Б

10 в

Spread the love