Інструктивна картка до практичної роботи №1

Тема: Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу. Визначення масштабів планів та карт за даними про відстані на місцевості та відрізками на карті, що відповідають цим відстаням.

Мета: навчити учнів переводити одні види масштабів в інші, визначати масштаби планів і карт, якщо відомо відстань на місцевості й довжини відповідного відрізка на плані або карті; використовувати здобуті знання на практиці.

Обладнання: зошит для практичних робіт, атлас для 6 класу, атлас Кіровоградської області, проектоване завдання роботи на дошці.

Хід роботи:

Завдання №1 ( за правильно виконане завдання 3 бали)

Переведіть числовий масштаб в іменований:

мал пр1

Переведіть числові масштаби в іменовані  й заповніть таблицю:

Числовий масштаб

Іменований

масштаб 

І варіант  ІІ варіант Відповідь
1: 5000 1: 3000 ?
1: 10000 1: 50000 ?
1: 250000 1: 200000 ?
1: 5000000 1: 4000000 ?
1: 85000000 1: 95000000 ?

 

Завдання №2 (за правильно виконане завдання 3 бали)

Перетворіть іменований масштаб в числовий:

мал3пр1

Заповніть таблицю:

Іменований масштаб Числовий масштаб
І варіант  ІІ варіант Відповідь
в 1 см 100 м в 1 см 50 м ?
в 1 см 20 км в 1 см 30 км ?
в 1 см 500 км в 1 см 750 км ?

 

Завдання №3 (за правильно виконане завдання 2 бали)

Порівняйте масштаби

мал5пр1

Порівняйте в кожній парі масштаби. Поставивши значки

<“, “>” або “=“.

 мал6пр1

Завдання№4 (за правильно виконане завдання 2 бали)

Визначте іменований та числовий масштаб фізичної карти Кіровоградської області, якщо відомо що відстань на місцевості між містами Кропивницький та Олександрія 62.5 км.

мал7пр1

Завдання №5 (за правильно виконане завдання 1 бали).

Визначте масштаби карт на яких:

мал8пр1

Завдання№6 (за правильно виконане завдання 2 бал).

Який час буде потрібний, щоб перейти з одного села в інше, якщо відстань між селамина карті масштабом 1:50000 становить 20 см, а швидкість руху – 5 км/год?

 

Spread the love