Дослідження −нова складова у навчальній програмі з географічної дисципліни, згідно з якою вчитель, завдяки проведенню планомірної та систематичної роботи, розвиваєв учнів дослідницькі уміння та навички.

Ефективність досліджень закладається у тому, що під час їх виконання формується велика кількість умінь і навичок. Даний вид роботи введено до навчальної програми з географії саме з метою поєднати
виконання практичних і суспільно значущих завдань
шляхом створення різноманітних творчих робіт. Цей
головний принцип, покладений в основу досліджень,
реалізує ідею зближення шкільної освіти з реальним
життям, адже знання повинні активно використовуватися у повсякденних умовах. Отже, основна мета застосування досліджень на уроках гео графії – самостійне оволодіння учнями географічними знаннями, уміннями та навичками завдяки виконанню власних науково-творчих досліджень.

Дослідження шкільного курсу географії

Дослідження ” Здійснення уявної подорожі в Євразії уздовж 50-ї паралелі.

До вашої уваги відео-подорож містами Євразії,  що розташовані вздовж 50-ої  паралелі.  Подорож здійснюється із заходу на схід. Починається  подорож в Європі  на берегах Майну, а закінчується  в Азії – на берегах Амуру. Подорожуючи даним маршрутом, ми можемо зауважити, як змінюються культири, релігії та особливості проживання людей.

Звичайно  населених пунктів, що розташовані вздовж 50-ї паралелі можна знайти досить багато, все залежить від вашої фантазії та вміння працювати з картами атласу.  Можна знайти в  містах чи селах  цікаві пам’ятки природи чи історичні надбання людства, що можуть  розповісти про звичаї та традиції людей, що  там проживають.

Міста розташовані вздовж  50 – ої  паралелі:

Франкфурт-на-Майні (50° 06´ пн. ш, 08° 40´ сх. д)

Прага (50° 05´ пн. ш, 14° 25´ сх. д)

Краків (50° 03´ пн. ш, 19° 07´ сх. д)

Сокаль (50° 29´ пн. ш, 24° 16´ сх. д)

Почаїв  (50° 00´ пн. ш, 25° 30´ сх. д)

Київ  (50° 27´ пн. ш, 30° 31´ сх. д)

Харків (50° 00´ пн. ш, 36° 18´ сх..д)

Актюбинськ  (Актобе) (50° 18´ пн. ш, 57° 10´ сх. д)

Семипалатинськ  (Семей) (50° 24´ пн. ш, 80° 13´ сх. д)

Комсомольськ – на –Амурі (50° 33´ пн. ш, 137° 40´ сх. д)

Наш населений пункт також розташований на 50-паралелі.  Координати  села Савчин   (50° 28´ пн. ш, 24° 10´ сх. д).

Автор Леся Лагода 

Природоохоронні території Євразії. Матеріал до уроку.7 клас. 

До вашої уваги інформація про об’єкти Євразії, що віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

Природа материка надзвичайно різноманітна, вона вражає нас своєю неповторністю. Багато природних комплексів нашої планети  сьогодні змінені в наслідок діяльності людини.
Однак залишилися осередки природи, які і сьогодні не залишають нікого байдужими,  тому важливо залишити ці чудові місця нашим нащадкам у всій своїй первісній  та неповторній красі.

Національні парки та заповідники Африки.

Африка має найвищу концентрацію національних парків на планеті. Станом на 2014 рік тут налічують 335 національних парків. У них знайшли захист більш 1100 видів ссавців, 100 000 видів комах, 600 видів 2 птахів і 3000 видів риб. Крім того, існують сотні заказників, лісових, морських і національних заповідників, а також природні парки.

Чорний континент багатий на природу. Вологі тропічні ліси і рівнини посушливих саван в пустелі Сахара стали домом для самих різних видів дикої природи. В Африці мешкає безліч  дивовижних тварин, у тому числі ті,  що знаходяться під загрозою зникнення. Також її розглядають як місце виникнення людської цивілізації..

Найбільш відомі  природоохоронні обє’кти:

Амбоселі (Кенія)
Масаї-Мара (Кенія)
Серенгеті (Танзанія)
Хванге ( Зімбабве)
Нгоронгоро (Танзанія)
Озеро Науру
Чобе( Ботсвана)
Крюгера (Південна Африка)
Вірунга (Конго)
Кіліманджаро (Танзанія)

Автор Леся Лагода

Spread the love