Чек – лист до теми Азовське море:

Завдання №1

Пригадайте геологічну історію утворення Чорного та Азовського морів,

1. Лекція – гонки код 9015  (Lecture Racing Student).

Команда обирає правильну відповідь на запитання учителя за його інструкцією, значення має і швидкість відповіді. Отриману кількість балів зафіксувати в чек – листі.

максимальний бал

2,5 бали (І місце)

1,5 бали (ІІ місце)

1 бал (ІІІ місце)

Завдання №2 

Пригадайте характеристику моря за типовим планом

Пройдіть командою Вікторину ( 10 запитань – 0,25 бали)

Завдання №3 (практикум)

На столі стоять три посудини з розчином солі. В одному- вода схожа на воду Балтійського моря, в іншому – Азовського моря, ще в одній  – затоки Сиваш.

  • 7 хвилин надається групі, щоб розв’язати задачу  в Google презентації (обчислити, яка кількість солі розчинено в 1 л розчину  кожного моря), а також визначити практично в якій посудині розчин якого моря.
  • Вибрати спікера для  представлення результату.

Взаємооцінювання:

І група оцінює ІІ– гу.

ІІ група оцінює ІІІ – тю.

ІІІ група оцінює І – шу.

максимальний бал  – 3 бали.

 

Завдання №4

Перейти за посиланням  Quizlet  

  •  3 хвилин кожен представник групи з власного мобільного пристрою повинен пройти завдання (карточки  12 термінів).
  • потім потрібно обрати одного представника від групи, який зможе якомога швидше поєднати біля дошки термін та його визначення на час.

максимальний бал 

1,5 бали (І місце)

1 бал (ІІ місце) 

0,5 бала (ІІІ місце)

Завдання №5

Пригадати екологічні проблеми Азовського моря. Пояснити: “Чому Азовські курорти називають дитячими?”.

  • Оформити за допомогою ментальної карти.
  • Обрати спікера для представлення роботи.

І група 

ІІ група

ІІІ група 

Взаємооцінювання:

максимальний бал  – 2, 5 бали. 

6. Підрахуйте свій командний бал – виставте в щоденники.

7. Заповніть контрольний список для оцінювання внеску в групову роботу.

Spread the love
Spread the love